עמותה לחיילים בודדים

עמותה לחיילים בודדים

עמותה לחיילים בודדים

עמותה לחיילים בודדים – אנשים רבים במדינה שלנו לא מודעים לכך, אך חלק מצה"ל כולל חיילים בודדים. הם הגיעו במיוחד לישראל ממדינות שונות כדי להתגייס. לכל אחד מהם הייתה סיבה אחרת לעשות זאת ומניע שונה. חלק מהם הגיעו על רקע אידיאולוגי וחלק מהם בחרו להתגייס לצה"ל כחיילים בודדים בגלל סיבות אחרות.

מה שמשותף לכולם הוא הנתינה האינסופית. הם נמצאים כאן, עולים על מדים, נותנים שלוש שנים מחייהם לטובת ההגנה על המדינה, ובעיקר, הם נמצאים כאן לבד. עם זאת, בעזרת עמותה לחיילים בודדים, אותם חיילים לא באמת מרגישים לבד. הם אומנם נמצאים כאן לרוב ללא ההורים ובלי קרובי משפחה, אך העמותה דואגת להם.

עמותה מקצועית ורצינית לחיילים בודדים עושה בפועל כל מה שהחייל צריך כדי להרגיש עטוף. לכן, אם גם אתם תוהים איך תוכלו לקחת חלק, להודות ולהוקיר את אותם חיילים נפלאים שממלאה אותם רוח הנתינה, כדאי שתדעו: יש שלל דרכים לעשות זאת.

כל עמודה שמיועדת לחיילים בודדים זקוקה תמיד לעזרה שניתן להעניק בדרכים שונות. משמעות הדברים היא שגם לכם יש אפשרות לקחת חלק, אז אל תוותרו על כך. לתרום ולעזור כדי להגשים חלום וחזון של עמותות מהסוג הזה זו זכות גדולה. לכן זה לא משנה מאיפה אתם מגיעים או מה המניע שלכם. אין ספק שגם אתם, כמו רבים אחרים, תמצאו את דרככם לתרום ולעזור.

כל הסיבות לסייע לגוף כמו עמותה לחיילים בודדים

אתם מתלבטים ותוהים למה דווקא עמותה לחיילים בודדים זה הגוף שכדאי לתרום ולעזור לו? זה לא במקרה. עמותות שדואגות לחיילים בודדים למעשה מתייחסות לאנשים הכי טובים שיש במדינה: אל מי שהגיע אלינו כדי להגן עלינו, וכל מה שנותר לנו זה להודות בחזרה.

חשוב להבין מה בעצם עושה עמותה לחיילים בודדים כדי להבין מדוע זו הבחירה הנכונה לתרומה. נסו לרגע לשים את עצמכם בנעליו של החייל הבודד. הוא התגייס מתוך רצון לתרום, נמצא שבועות ארוכים בצבא ובסופו של דבר יוצא לסוף שבוע. בעוד שהחיילים האחרים מגיעים לבתי משפחותיהם, הרי שלחייל הבודד לא תמיד יש לאן ללכת.

לכן, אם יהיה מי שיחכה לו עם חדר נעים ועם אוכל חם, כמובן שזה ישנה את החוויה שלו במהלך השירות הצבאי. עמותות כאלה מסייעים לחיילים בודדים בשלל דרכים שונות. יש מתנדבים שמבשלים ארוחות חמות לחיילים הבודדים בסופי השבוע ויש מי שעוזר בהסעות ובכל דרך אחרת.

זה מה שכל כך יפה בעמותות מהסוג הזה, שכן כל אחד, בהתאם ליכולות שלו, יבחר כיצד לעזור. משמעות הדברים היא שזה לא משנה איפה אתם גרים או מה אתם עושים בחיים. זה אפילו לא חשוב בני כמה אתם, שכן בכל מצב תוכלו גם אתם לקחת חלק ולתרום.

עמותה שמיועדת חיילים בודדים ויש לה חזון

ההחלטה לקחת חלק ולתרום לעמותה שמיועדת לחיילים בודדים היא החלטה ברוכה. לכן כדאי שתדעו: אתם יכולים לתרום לגוף כמו עמותה לחיילים בודדים שגם יש לו חזון לעתיד. מה שהרבה פעמים אנשים לא יודעים, זה שאותן עמותות שמנסות לסייע לחיילים בודדים נתקלות בקשיים.

למשל, איפה נוכל לקבל את פני החיילים הבודדים? מאיפה יהיה לנו כסף לכבס להם, לבשל להם ולתת להם כל מה שהם צריכים? איך נוכל באמת לגרום להם לנוח ולהתפנק בכל חופשה מהצבא? לכן כדאי לדעת שאתם יכולים לתרום לעמותה שמיועדת לחיילים בודדים ויש לה חזון: הקמת בית קבוע לחיילים בודדים.

בצורה כזאת, אחרי שבועות ארוכים בשטח, כאשר החיילים הבודדים יוצאים לחופשה של כמה ימים, תהיה להם תחושה של בית. יהיה להם איפה להיות, לנוח ולאגור כוחות כדי לחזור לשטח שוב. עמותה הם חזון היא עמותה שצופה קדימה וחושבת על המחר, כך שברור מדוע זה המקום הנכון שאליו כדי להצטרף ולתרום.

בואו לקחת חלק בבניית בית אלמוג שילוני

בבואנו לדבר על מרכז לחיילים בודדים, אי אפשר שלא לדבר על בית אלמוג שילוני. מדובר על עמותה שהוקמה לזכרו של אלמוג שילוני ז"ל ושמה לעצמה למטרה להקים מרכז חיילים בודדים. המרכז יוקם בפאתי ואדי ענבה במודיעין והוא יהווה את בית הקבע של החיילים הבודדים.

יהיה בו מקום ל100 חיילים בודדים והוא יתפרס על פני שטח של 6 דונם. לכל חייל בודד יהיה במקום הזה חדר משלו, כך שגם פרטיות ותחושת חופש יהוו חלק מהפרויקט כולו. בכל אחד מהמבנים של המרכז לחיילים בודדים יהיו חללים מעוצבים עם סלון, מטבח ועוד.

מעבר לכל אלה, במקום יוקם גם מרכז מנהיגות. כל תושבי האזור יוכלו לקחת חלק בפעילות המבורכת של העמותה ושל מרכז החיילים על שם אלמוג שילוני ז"ל. לכן, אם גם בכם בוער הרצון לקחת חלק, לתרום ולעזור, אל תהססו. צרו קשר עוד היום במספר: 052-9276143 ותוכלו להיות חלק מפרויקט ייחודי ושונה. מרכז החיילים הבודדים הוא חזון מדהים שכולנו יכולים להגשים ביחד, אז למה אתם מחכים?

מאמרים נוספים

בית חם לחיילים בודדים

בישראל יש לא מעט אנשים עם יוזמה רבה, וחלק מהם תוהים כיצד ניתן להקים בית חם לחיילים בודדים. מדובר בפועל על אתגר לא פשוט, שכן צריך הרבה מתנדבים, מקום שבו ניתן יהיה להקים בית כזה ועוד שלל עניינים שצריך לטפל בהם.

למכתב המלא »

בית לחיילים בודדים

אנחנו רוצים לחזור לבית החם, לאוכל הטעים ולמיטה הנוחה שלנו. עם זאת, לחיילים הבודדים אין לאן לחזור, ולכן בית לחיילים בודדים זו מצווה של ממש. כל צעיר שמשרת בצבא רוצה, אחרי כמה שבועות בבסיס או בשטח, להגיע למקום נוח יותר.

למכתב המלא »

חיילים בודדים עמותה

קשה לדבר על חיילים בודדים עמותה ולא לדבר על העתיד של המדינה. זה נכון, צה"ל צריך להיות זה שנושא באחריות ודואג לכל החיילים שהוא מגייס לשירותיו. בפועל, אנחנו רחוקים מהמצב האידילי הזה. לכן כדאי לדעת שבנושא של חיילים בודדים עמותה יש גם הרבה מאוד יוזמות מרגשות ומיוחדות.

למכתב המלא »

חיילים בודדים תרומות

כאשר מדברים על חיילים בודדים תרומות, חשוב לקחת בחשבון את גם המיזם של הקמת בית חם לחיילים בודדים. אם נצליח להקים בית כזה, לכל חייל בודד יהיה לאן לחזור. זה נכון שהחיילים עדיין יענו על ההגדרה של "חיילים בודדים",

למכתב המלא »

מרכז לחיילים בודדים

מגיע לכל החיילים הבודדים להגיע לסוף שבוע מהצבא ופשוט לנוח. לדעת שיש מי שמחכה להם, דואג להם, מכין להם אוכל וגם מעניק להם חום ואהבה. לכן מרכזים כאלה מהווים עניין חשוב ביותר במדינתנו.

למכתב המלא »