תרומה לחיילים בודדים

תרומה לחיילים בודדים

תרומה לחיילים בודדים

תרומה לחיילים בודדים – להיות אזרח במדינת ישראל זה אומר, בין היתר, להתגייס לצבא. כולנו מכירים את העניין הזה וברור לנו שיום יגיע וגם אנחנו, כפי שעשו ההורים והאחים הגדולים שלנו, נתגייס. עם זאת, האם ידעתם שיש גם מספרים לא קטנים של אנשים שמגיעים מחו"ל כדי להתגייס לצה"ל? הם עושים זאת לרוב ממניעים כמו אידיאולוגיה ותחושה של שליחות.

הם רוצים לקחת חלק ולהגן על המדינה. אותם אנשים הופכים במהירות להיות החיילים הבודדים שלנו, ולכן יש את החובה לדאוג להם ולהוקיר להם תודה. יש אנשים שמגיעים מכל מדינות העולם כדי להתגייס ולקחת חלק בצבא ההגנה לישראל, כך שברור מדוע הם זקוקים לעזרתנו. כל מי שכבר שירת בצה"ל יודע שבתור חייל סדיר, המשכורת נמוכה.

כולם יודעים שאחרי שבועות ארוכים בשטח אנחנו חוזרים אל ההורים, אל הבית החם ואל האוכל הטעים והמוכר. לעומת זאת, האם עצרתם פעם לחשוב מה עושים החיילים הבודדים? הם נמצאים כאן לבד, נותנים את הנשמה ומגיעה להם אהבה, וכמה שיותר. לכן תרומה לחיילים בודדים זה מסוג אותם הדברים שלא צריך לחשוב עליהם פעמיים בכלל.

כל עמותה שפועלת למען החיילים הבודדים זקוקה לעזרה, אז למה אתם מחכים? בנוסף, כאשר מדברים על תרומות שמיועדות לחיילים בודדים, מדברים על מגוון תרומות אפשרויות. לכן כל אחד יוכל לבחור את הדרך הנכונה והנוחה לו לתרומה, ואין ספק שכל המרבה הרי זה משובח.

היתרונות והחשיבות של תרומות לחיילים בודדים

אם תנסו לשים את עצמכם, או את הילדים שלכם, בנעלי אותם חיילים בודדים, תוכלו להבין טוב יותר את מצבם. הם עזבו את הנוחות הכי גדולה שיש מעבר לים. הם הגיעו אלינו מכל קצבי תבל, והכול בשם הרצון לתרום ולהגן על המדינה. חלקם יודעים עברית וחלקם מתקשים אפילו בעניין הזה, כך שברור מדוע יש חשיבות אדירה לכל תרומה שנוכל לתרום להם.

אם הילדים שלכם כבר השתחררו מהצבא, אתם בוודאי זוכרים איך הם היו נכנסים הביתה ביום שישי ורק חולמים על האוכל שלכם. הם רצו שתיקחו את המדים שלהם, תכבסו אותם ובמשך 48 שעות רק תפנקו אותם. אחרי ימים ארוכים בשטח החייל רוצה לנוח, לאכול טוב, להתקלח ולא לדאוג.

זה בדיוק כל מה שגם החיילים הבודדים רוצים, רק שלזה צריך להוסיף גם את הגעגועים. הם נמצאים כאן ללא האחים, האחריות ובני המשפחה. לכן תרומה לחיילים בודדים יכולה לשנות את המצב. משמעות הדברים היא שזה לא משנה מה המקצוע שלכם או איפה אתם גרים.

מה שבטוח זה שגם אתם תוכלו למצוא דרך שבה תהיה לכם אפשרות לתרום לחיילים הבודדים שלנו. בנוסף לכך שהתרומה שלכם תעזור לחיילים הבודדים, היא תסייע גם לכם. אין תחושה טובה יותר מאשר לתרום ולעזור, אז למה לחשוב פעמיים?

תרומה לחיילים בודדים בכל דרך שתבחרו

אתם חושבים על תרומה לחיילים בודדים אבל לא לגמרי ברור לכם איך תוכלו לעזור? האמת היא, שמבחינתכם לתרום כסף זה פחות אפשרי? אתם לא לבד. בנוסף, אחד מהדברים הנפלאים שניתן לומר על תרומה לחיילים בודדים, זה שאפשר לתרום בכל דרך שתרצו.

אתם יכולים לתרום גם על ידי הזמן שתשקיעו, על ידי הסעות שתציעו לחיילים או אפילו על ידי בישול של ארוחות חמות. כל עמותה שעוסק בעזרה לחיילים בודדים מקבלת תרומות בשלל דרכים. לכן כל מה שנותר לכם הוא רק להחליט שאתם רוצים לתרום, ואין ספק שזו החלטה מבורכת.

תרומה לחיילים בודדים יכולה לסייע בצורה בלתי רגילה לחיילים הבודדים לא רק במהלך השירות הצבאי שלהם, אלא גם לאחריו. לכל אחד מאיתנו יש משהו שהוא יכול לתת: ידע, מצרכים או שלל אביזרים. לכן אם גם בכם בוערת רוח הנתינה, אל תדחו זאת למחר.

בית אלמוג שילוני – המקום לכל החיילים הבודדים

כשמדברים על תרומה לחיילים בודדים אי אפשר שלא לדבר על בית אלמוג שילוני, על שם אלמוג שילוני ז"ל. העמותה הזאת עושה כל מה שאפשר למען החיילים הבודדים, ויש לה גם חזון נהדר שתוכלו לקחת בו חלק. החזון של העמותה הוא להקים מרכז לחיילים בודדים בפאתי ואדי ענבה במודיעין.

הכול כבר תוכנן בקפידה והמרכז ייבנה על פני שטח של 6 דונם. יהיו בו 16 וילות שונות ולכל חייל בודד יהיה חדר פרטי משלו. מעבר לכל אלה, יהיה כאן גם מרכז מנהיגות עם ערכים וקהילתיות, כך שאם יש משהו בטוח, זה שהחיילים הבודדים לא ירגישו כאן לבד. הם יקבלו, בעזרת התרומה שלכם, את כל מה שהם זקוקים לו.

הגיע הזמן שכולנו נעמוד לצד החיילים הבודדים ונעניק להם את החום שהם כל כך מצפים ורוצים בו. אתם רוצים לקחת חלק? לתת תרומה לחיילים בודדים? להיות שותפים לעשייה וליצירה של מרכז מיוחד לחיילים בודדים? אל תהססו: צרו קשר במספר: 052-9276143, ויפה שעה אחת קודם, כי העזרה שלכם חשובה ומשמעותית ביותר.

מאמרים נוספים

בית חם לחיילים בודדים

בישראל יש לא מעט אנשים עם יוזמה רבה, וחלק מהם תוהים כיצד ניתן להקים בית חם לחיילים בודדים. מדובר בפועל על אתגר לא פשוט, שכן צריך הרבה מתנדבים, מקום שבו ניתן יהיה להקים בית כזה ועוד שלל עניינים שצריך לטפל בהם.

למכתב המלא »

בית לחיילים בודדים

אנחנו רוצים לחזור לבית החם, לאוכל הטעים ולמיטה הנוחה שלנו. עם זאת, לחיילים הבודדים אין לאן לחזור, ולכן בית לחיילים בודדים זו מצווה של ממש. כל צעיר שמשרת בצבא רוצה, אחרי כמה שבועות בבסיס או בשטח, להגיע למקום נוח יותר.

למכתב המלא »

חיילים בודדים עמותה

קשה לדבר על חיילים בודדים עמותה ולא לדבר על העתיד של המדינה. זה נכון, צה"ל צריך להיות זה שנושא באחריות ודואג לכל החיילים שהוא מגייס לשירותיו. בפועל, אנחנו רחוקים מהמצב האידילי הזה. לכן כדאי לדעת שבנושא של חיילים בודדים עמותה יש גם הרבה מאוד יוזמות מרגשות ומיוחדות.

למכתב המלא »

חיילים בודדים תרומות

כאשר מדברים על חיילים בודדים תרומות, חשוב לקחת בחשבון את גם המיזם של הקמת בית חם לחיילים בודדים. אם נצליח להקים בית כזה, לכל חייל בודד יהיה לאן לחזור. זה נכון שהחיילים עדיין יענו על ההגדרה של "חיילים בודדים",

למכתב המלא »

מרכז לחיילים בודדים

מגיע לכל החיילים הבודדים להגיע לסוף שבוע מהצבא ופשוט לנוח. לדעת שיש מי שמחכה להם, דואג להם, מכין להם אוכל וגם מעניק להם חום ואהבה. לכן מרכזים כאלה מהווים עניין חשוב ביותר במדינתנו.

למכתב המלא »